Natty en Cygn (King) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Krouwels - WaarBenJij.nu Natty en Cygn (King) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Krouwels - WaarBenJij.nu

Natty en Cygn (King)

Door: Widad Abdalla en Lotte Krouwels

Blijf op de hoogte en volg Lotte

22 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

Een aantal discussies, kapot gegooide vazen en zwijgend tegenover elkaar zitten verder, hebben we eindelijk besloten wat de lengte en inhoud van onze blog gaat worden. Niet kort en krachtig (Lotte) en ook niet langdradig met specifieke details (Widad) maar 'er tussen in'. Dit betekent dat je dingen gaat lezen van 'het bezoeken van een paleis' tot aan 'YES, we hebben 3 in plaats van 17 euro betaald!' Uiteraard komen er voldoende woordgrapjes en gênante verhalen aan bod. Veel leesplezier! (Widad zei eerst kijkplezier).

20 Juli: Schiphol
Je kent het verhaaltje: Vliegen (de t(ha)ijd vloog hier letterlijk) - Overstap Parijs - Vliegen (camera oplader verliezen) - Bangkok. In het vliegtuig hadden we het genoegen om naast een look-a-like te zitten van het meisje van boom boom boom let me hear you say wayho (zie YouTube link http://youtu.be/wXKKlNoNdQY )

Aangekomen in Bangkok was het als of er mega grote sauna scheet op ons afkwam (Widad's woorden), geurloos gelukkig. Het verkeer was zeker VERKEERd. Alles was druk en chaotisch. We probeerden een goedkope taxi te regelen met onze onderhandelskills en dit lukte ons dachten wij. Niet bleek minder waar toen de chauffeur ons gemeen uitlachtte en het dubbele eistte. Gekke gozer. Discussie was niet mogelijk.
Hotel was gelukkig goed en we besloten de harde bedden uit te proberen voor een uurtje. 3 uur later (spongebob voice) verder we pas wakker.
We besloten om onze reis in Thailand verder vast te leggen en werden verwezen naar een TIT Toeristen Informatie Blabla. Hier heeft Natty (mega shout-out) ons enorm geholpen. Ook een shout-out maar onze prive chauffeur van de TukTuk Cygn die wij King noemen. Hij vroeg 25 cent voor 2 uur, met onze gouden hartjes gaven hem 50 cent

• 22 Juli 2015 - 12:01

Lies:

Neem volgende keer de sneltrein van en naar vliegveld/station en van hotel naar station een taxi, scheelt een hoop onderhandelingen, tijd en waarschijnlijk een hoop geld. Lieverds, nu alles geregeld is kunnen jullie het nu op z'n Thais doen: heel relaxed. En vergeet niet te genieten. Vond jullie verhaal leuk en wacht dus met spanning op het vervolg