Niet Memphis DePay maar Café De Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lotte Krouwels - WaarBenJij.nu Niet Memphis DePay maar Café De Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lotte Krouwels - WaarBenJij.nu

Niet Memphis DePay maar Café De Pai

Door: Widad Abdalla en Lotte Krouwels

Blijf op de hoogte en volg Lotte

30 Juli 2015 | Thailand, Chiang Mai

Dag 7 t/m 10: Pai

We kunnen wel een leuk verhaal schrijven over wat voor geweldige dingen we hebben meegemaakt maar.. Ook wij hebben onze oma momenten. Wij besloten die van ons in Pai te houden. Want Pai heeft drie letters en oma ook. Coincidence? We think not.

Sommige mensen zouden onze dagen hier omschrijven alsof het alleen om eten draaide, wij zien dit anders. Het zit zo: we hebben elke dag ontbeten/geluncht (brunch) en avondgegeten. Maar er tussen door hebben we niet de actiefste dingen gedaan. Natuurlijk zijn we naar de Pai Canyon geweest en hebben we een hele leuke waterval bezocht (met de scooters, lalalaaaa) maar.. Onze hotelkamer was ook erg leuk. En de cafeetjes. En de fruitshakes. Vandaar even een mega shoutout naar Café dé Pai. Als je je ooit in Pai bevindt, GA HIER NAARTOE. Je wordt verliefd en voor je het weet zit je er elke dag zonder enige schaamte. Verder zat het weer ook niet echt mee. Pai en Zon hebben ook drie letters maar daar hebben we niks van meegekregen.. Dat beïnvloedde ons WEER (haha) om niet zo veel te doen.

Toch heeft Pai een plek in ons hartje. We hebben het erg naar ons zin gehad en hebben hier eindelijk goed kunnen relaxen. Stiekem gaan we het niks doen wel een klein beetje missen.. Want vanaf nu staan er weer drukke schema's op ons te wachten (vol leuke dingen!) dus deze oma's moeten hun relators helaas thuis laten.